Works ー packaging ー Charcoal Roasted Coffee
炭火培煎珈琲
株式会社伊勢丹
Charcoal Roasted Coffee
ISETAN Co., Ltd.
Category: Packaging Date: 1984
商品個々の特性を訴求するメーカーブランドとは異なり、プライベートブランドのテーマは、ライフスタイルの価値観と商品の姿、中味の価値をいかに融合させるかにあります。製法、素材、品質、情報の要素によって構成されています。デザインは商品(珈琲)の一般解をより推しすすめ、生活者それぞれの固有なライフスタイルに適合することによって成立しています。
Unlike a manufacturer's brand appealing the feature of each product, the theme of a private brand is how to make those value, such as on life style and the figure of its product and content amalgamated. The value consists of the element of production method, materials, quality and information. Design is materialized with generalizing the perception of the product (coffee) and adapting to users' individual life style.
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